19 Şub 2010

kapı süsü

en yakın tarihte bir sevgililer günü vardı.. ben de oturdum çalıştım.. geçen sene olsaydı sevgilime kurabiyeler pastalar yapardım. Bu sene beni durduran şey,  sadece onun kurabiye yemeye hevesli olmaması değil, bir de göbüşümdü..Eee.. çok yorulmamak bol bol dinlenmek lazım değil mi?  ben de oturdum bari sevgilileri gününde kapıdan içeri sevgiyle girelim dedim..
fırfırlı şeylere bayılıyorum ancak genelde küçük  yuvarlak parçaların birleştirilmesiyle çok çok güzel oluyorlar.. ama tembel adam yaratıcı olur diyerek ,  evde duran tülü uzuuunn şeritler halinde kestim ve fırfır yaptım.. kalp şeklinde kestiğim kartonun üzerine dıştan içe doğru  silikonla yapıştırdım.. ortasına  evde kalmış bir plastik kalple işi bitirmiştim ki, çok soluk geldi.. ben de bir parça simli kurdeleyi iliştiriverdim .. altına da püskül... oldu bittiii....
derseniz ki şimdi kapında mı? derim ki hayır.... komşucum çok beğenmişti.. sevgililer günü niyetine ona hediye ettim... ama kapım boş mu kaldı.. Hayıııırrrr:)

Hiç yorum yok: