3 Şub 2012

Kelebek Pasta

Havanın kapalı ve çok soğuk olduğu bir günde değişik bir şey yapmalıyım diyerek girdim mutfağa.. Uzun süredir bir pasta planım vardı ama değişik şekilli, çok renkli ve eğlenceli olmalıydı...
Güneş'im mikser, robot, elektrik süpürgesi gibi ev aletlerinin sesinden hala korktuğu için evde yalnız olduğumuzda çalıştıramıyorum..dolayısı ile kek pişirmek de uzun bür süredir bana eziyet oluyordu..


Ben de hazır pasta taban ile bu pastayı yaptım.. Krem şantiyi sütle karıştırıp, mikser eşliğinde karşı komşuma misafirliğe gönderdim. elimin ayarı tutmamış olacak ki, kıvamı tahminimden cıvık oldu kremanın renklendirince... Bu yüzden süslemeleri istediğim gibi olmadı.. Bonibonlar yetişti imdadıma..

Eldeki malzemelerle kızları sevindirdik, baktık, eğlendik, zaten hafif olmuştu, hemen yedik bitirdik..

Pastabanı yandaki gibi  kesip, sırt sırta koyun, kelebek olsun...

Süslemesi size kalmış...


Sevgiler...

4 yorum:

Hobistanya dedi ki...

Bu kelebek pasta nasıl kıyılırda dilimlenir..ellerinize emeğinize sağlık,

Narsistanbul dedi ki...

selam,
ozlemcaglayan gmail e mesaj yolladım sana:)

Öblem dedi ki...

hobilerim ve ben: Pasta güzel ama bonibonlardan başka bişi görmedi gözümüz:))))

inanirsakolurbence dedi ki...

Kelebek fikri çok hoş , şahane olmuş:)