8 Oca 2011

Noel Baba Yapımı

 













Yeni yıl yaklaşırken, yaşadığım şehirde, çocuklara bir yılbaşı eğlencesi düzenlenmesine karar verildi.. Tabi ki tüm işi hanımlar yaptı.. Beylere de eğlenen çocuklara bakıp keyiflenmek kaldı.. Ben hediyeleri ve şapkaları ayarladım.. Bir de işin en eğlenceli bölümü olan salon süsleme işine katıldım.  
 Çocukların partisine ise kızım hasta olduğu için katılamadım.. Bebeğim o  gün ateşler içindeydi..Sanırım üst dişler fena zorluyor bu sefer bizi...
Feray ın bir icadı olan Noel Baba ve çam ağacı , duvarlara asıldı..
Çok gösterişli durdukları kesin!
Halbuki ne kadar da basit bir yapımı var.. Fikrin çok sükse yaptığını söylemeden geçemiycem... 
Feray blogunda yapılışını yayınladı, detay fotograflar da benden..











Ufak detaylar nasıl da insanın gözünü alıyor, sadelikten kurtarıyor...



Çam ağacının altına bir kaç hediye kutusu ve yaldızlı kozalakları koyduk..Çok zengin ve güzel göründü.. Aynı salonda yapılan ama benim gidemediğim yılbaşı eğlencesinde de bu süslemeler kullanılmış.. Beğenilmiş olması, beğenilen bir yerde emeğinizin olması çok güzel bir duygu.. Evet, bazen çalışmayı özlüyorum sanırım.. İşe yaramak, bir şeyler başarmak.. Zaten en önemli egomuz bu değil mi!!
Hanımlardan izin almadığım için yüzlerini kapatmata fayda gördüm...
Çalışma sonrası  yorgunluk atarken...Bütün bunlar akşam saat 9 civarında yapılıyordu..

Hiç yorum yok: