25 Kas 2011

Koca Kulaklı, Uzun Burunlu Fil

 Güneş'imin hayvanlarla arası iyi bu günlerde..
Aslan ne yapıyor, kedi nasıl ses çıkarıyor diye başlayan maceramız, "uzuuuuuuuuuuunn burunlu, kocaaaaaaaaaaa kulaklı  fffilll" tekerlemesiyle devam ediyor..  Kızım televizyonda her gördüğünde ekrana yapışıp öpmeye çalıştığı için , annesi de bir fil dikmek lazım dedi..
Bu yaz yıkanmaktan harap olan sevgili plaj havlum bu işe gönüllü oldu.. Havlunun krem rengi bölümlerini kulak içleri ve tabanlar için kullandım.
Bloglardan  birinde gördüğüm bir  kalıptı. Hangi arkadaşımdı hatırlayamadığım için çok özür diliyorum.. Ama ellerine sağlık, iyi ki paylaşmış..

Benim filim de çok şeker oldu.. Henüz göz ekleyemedim ama biraz da  koparıp yutar mı diye korktuğum için ağırdan alıyorum..

Ben de bendeki kalıbı ekliyorum..

Bu arada bir de penguenimiz var. Umarım yarın da sizi ziyarete onunla gelicem...

Sevgiler...




2 yorum:

Unknown dedi ki...

ben de kalıbı sizin siteden almıştım sanırım :) Şimdi dikmeye niyetlendim ama nasıl olacak anlamadım açıkçası. Yan biyik parçalar tamam ama 4 tane küçük parça ne olacak. Üçgen şeklin yanındaki kulaklar sanırım ama diğerleri ne ? Ben işin içinden çıkamadım :( Yardımcı olursanız çok sevinicem.

Öblem dedi ki...

merhaba, kusura bakmayın geç gördüm yorumunuzu..
aslında numaralar yazıyor üzerinde. onler birbirine denk getirince çıkıyor ortaya
ben de yaparken dur bakalım ne olacak dediğimi hatırlıyorum..
ayakların tabanları için 4 yuvarlak, yuvarlak gibi olan şekilsiz şey kulaklar. kulaklar 4 tane iki kat halinde çünkü..
üçgen kuyruk.. ikiye katlıyorsunuz
1 ve 2 no yazan da
alnından sırtına kadar olan kısım..
başın biraz daha büyükçe, enli olması için gerekiyor.

kolay gelsin