21 Kas 2011

Kızıma Pelerin

Kızıma pelerin istiyorum diye tutturdum geçenlerde.. Aslında göbeğim büyümeye çok erken başladığından kendime dikmek istiyordum ama boyutları sebebiyle cesaret edemiyordum. Kızım için başladım ve bitirdim. Hatta aynısından satışa bile çıkardım burada.. Mor polar ne bereketli çıktı anlatamam.. Kapüşonlu istemiştim dikebilirmiyim bilemeden. İçi  de astarlı olsun, güzel görünsün falan derken, mor divitin eşliğinde üşenmedim, kenarlara biye olarak divitin geçtim. Aslında biliyorsunuz poların kenarını bile çekmeye gerek yok.. atmıyor,esnemiyor.. Ama ben şu sıralar morlara takmışken kafayı, kızımı da süslemeyi seviyorken, üşenmedim..


Kendimi tebrik ediyor, en kısa zamanda daha yeni haberlerle karşınızda olacağımı bildiriyoyrum.

Bu arada pasaj hakkındaki yazım ve maille ulaşabildiğim kadarıyla pasajla ilgili sorunun daha sık tekrarlandığını öğrendim.
Son durum sevgili Sesiber'in şu yazısında çok güzel anlatıldı. Ben de pasajla ilgili tüm bilgilerimi iptal ettim.
Emeksensin de toparlanıyoruz..


Sevgiler..

3 yorum:

figen abla dedi ki...

nefis olmuş..hele rengine bayıldım..
ellerin dert görmesin ablamm :)

Marifetane hobi dedi ki...

gerçekden rengi çok hoş.Çokda güzel dikilmiş ellerine sağlık canım.

sesiber dedi ki...

Çok şahane olmuş. Divitin detaylar çok yakışmış. Ellerinize sağlık!
Paylaşım için de çok teşekkürler...