31 Oca 2012

Bebek bezi pastası

Yeni bebeğimin gelişine az bir süre kalmasına rağmen hazırlıklar tam olarak bitmiş sayılmaz.. Bebeğimin kıyafetler tamam ama henüz ıslak mendil, bez gibi  ufak tefek alınacak eksikleri tamamlamadık..

 Önceki hafta ikiz bebekleri olan bir arkadaşıma giderken ne hediye yapacağım konusunda uzunca bir süre düşündükten sonra  bebek bezinin  çok ihtiyaç olduğuna karar verdim..kıyafet ya da oyuncak için erken ve samimiyet derecemiz de çok fazla değil..
Bebek bezi pastaları da gördükçe yapılmayacak iş değil diye oturdum yaptım..Aslında yaptık ..Annemle...
İkizlerin biri kız biri erkek..Bu yüzden hem pembe hem mavi olsun istedim.. Renkler çok eğlenceli olduğu için bol fotoğrafladım. Gün ışığı olsaydı da parlak parlak çekebilseydim fotoğrafları çok isterdim ama bu karda yağmurda gün boyu ışıkları yakıyoruz..
Annem sezeryan tarihimiz belli olmasına rağmen Güneş'in bugün benden biraz kucak istemesi sebebiyle daha erken doğuracağımı düşünüyor..
Ses seda çıkmazsa doğuma gittim, gelicem demektir haberiniz olsun:)

Annem benim için de bir bebek bezi pasta hazırlamaya karar verdi..
Siz de ister misiniz?


Hiç yorum yok: