12 Oca 2012

Güneş'in Pantolonları II Yeşil kadife

Güneş'e pantolon dikmeye başlamışken elimde ne zamandan kalma bir yeşilkadife olduğu hatırladım.. Gecenin bir yarısı, Güler Erkan ın provasız kalıplarından 3-4 yaş için olanı çıkardım ve kalıp büyük olacağı için dikiş paysız kestim. (Ananemin arşivinden ele geçirdim)  Akıllıca bir yöntem olduğuna karar verdim çünkü dikiş payı için kumaş üstünde ölçmek zor geliyor..Göz kararı deseniz, elim de her yerde aynı olmuyor..bir yanı fazla bir yanı eksik olmasındansa böylesi daha pratik oldu benim için..
Kadifeyle çalışmayı sevmediğimi daha önce burada ve burada anlatmıştım sanırım..
Dikiş aşamalarını fotğraflamayı çok isterdim ama hepsini diktikten sonra aklıma geldi ne yazık ki..
Bir yenisini dikerken umarım tek tek aşamaları fotoğraflayabilirim...
Bu seferki pantolon da maceralı oldu.. Her şey çok güzel gidiyordu ki ; aaaa,paçayı yanlış yerden kestim!
kısacık...kıpkısacık olacak!!! olmazzzz...

Ama akıllı annenin akıllı kızı olarak , Anneciğimin bir zamanlar bana diktiği yeşilli bir eteğim vardı.. Kestiğim gibi bir biye yapıverdim...
Annem dikmez artık bana ama nasılsa nasıl dikileceğini öğretmişti seneleeeeeerr öncesinden.. (eteklerimi de bir ara yayınlamalıyım..Daire kloş hepsi..çok severim)

Bel kısmına da geçirince pek güzel oldu.. Aslında aklıma daha önce gelseydi bir de cep varmış gibi yanlara koyardım..Pek bir boş kaldı gibi...Ama üstüne giydirdiklerim zaten desenli oluyor genelde..

Bu arada kızlarımın bana mankenlik yapacağı günleri merakla bekliyorum. Kıyafet giydir çıkart..Ne zorlu geçiyor bir bilseniz!!






Not : Dikmek isteyenlere kalıp satışı açacağım yakında.. Çocuk için elbise, pantolon ve ceket kalıpları elimde hazır...

1 yorum:

Nergiz GP dedi ki...

Çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Çok yaratıcısınız. Bravo...