12 Şub 2014

Gökçe' nin Doğum Günü


İki sene önce 7 şubat sabahı, erkenden kalktık..giyindik, Güneş'i ilk defa evde Banuş la bırakıp çıktık yola..Karşı komşumun  da güzel dualarıyla...
Bira kaç saat sonra artık kocaman bir aile olmuştuk..
Tatlı kelebeğim doğmuştu...

Koskoca iki sene ne kadar da hızlı geçmiş....Gelelim hazırlıklara...
Uzunca bir süredir organizasyon şirketlerini inceleyip duruyorum.. Misafir olarak çağırılacak çocuk sayısı, doğumgünü yapılacak mekan gibi kısıtlamalarım varken, işin aslı bunu da ben yaparım ki diyerek soyundum bu işe de ...

Tabi ki başardım:)


 internette böyle hazırlanmış sevgililer günü kalpleri vardı. içi draje doluydu.. Ben de aynısını yapmaya çalıştım. Yapıştırıcı drajelere kokusunu verir ya da bulaşır korkusuyla orjinalindeki gibi zımba kullandım..
Bu kalpler fon kartonundan. Yalnız daha sonra, bardakların da üzerinde göreceğiniz fosforlu kağıtları gördüm..  Onlarla yeniden yaptım..İçi draje ile dolunca çok güzel göründü..

Yine kaplerden duvar süsü yaptım..Temamız "kalpli kalpli" ydi çünkü..

Bardakların üzerine kalp seklinde kestiğim ve üzeriri yazdığım kağıtlarla  süsledim..

Evdeki Cemile çıkartmaları çok işime yaradı..Ama pipet yerine bardakları kullanmaya karar verince bunlar başka organizasyona kaldı..

 Ve işte partinin ilk yıldızı..
Geçenlerde nilgün komar 'ın yaptığı kurabiyelere bayılmıştım, deneyip başarılı bulmuştum.. Ben bu sefer sadece şekil değiştirdim..

Ve tabi ki kalpli pastaaa......Güzel bir çalışma oldu..ellerime sağlık.... pastanın önemli bir özelliği yok şekli dışında ...3 adet yuvarlak  keki tepsiye koydum ve etrafından biraz düzelttim.. İçine de bol malzeme gelince oldu bana pasta..


 
Bu kadar hazırlık yapılır da,  Kalpli kalpli seven kızıma bir özel elbise olmaz mı?
 
 
Tabi ki oldu.. En kısa zamanda ......
 
 
Sevgiler...
 

1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

mutlu yaşları olsun ikisinin de :)