11 Şub 2014

Yine mont



Merhabalar,
Yine uzun bir sessizlik olmuş buralarda..
daha da kolay bir teknoloji bulmalyımkendime.. ipad denilen aleten blog yazmayı henüz beceremediğimden pc başına geçmek zorunda kalıyorum. pc başına geçince de ışığı gören geliyor kardeş!
önce kızlar oyun oynayalım diye, arkasından eşim ya acil bir şeye bakması gerektiğini hatırlar, ya da işin uzun mu oyun oynayayım mı der..

Neyseki pc de oyun oynayan  tanıdığım erkek sayısı, blog yazan kadın sayısından fazla da, yalnız olmadığımı iyi biliyorum:)

Gelelim sessizlik açıklamasına;

Daha önce diktiğim siyah mont ile kendimce büyük bir iş başardığımı belirtmek isterim.. İlk defa sipariş aldım..
Üstelik "baaaakk ben diktim " demeden..
Apartman komşularımla her sabah mutlaka bir kahve faslımız olur.. Ben de eğer gece bir şey diktiysem mutlaka baaaakk ben diktim, ya da dün akşam  yine çok çalıştım diyerek gösteririm yaptıklarımı..
Allah biliyor da yakın arkadaşlarıma erkek çocuk veriyor.. Yoksa kızların gardrobunu duzeceğim diye evlerini bir sürü yığıntıyla doldururdum sanırım..

Neyse, kahve faslından alışkanlıkla, daha doğrusu beğenilmenin verdiği gururla sanırım, genelde ben diktim diye atlarım.. tabi bilen var bilmeyen var beni.. Belki de küstah görüyorlar.. ne bileyim...
Neyse efendim.. yine gece yarısını geçince blog yazmak, benim de çenem düştü..
Bu sımsıcak , kısa tüylu kürk gibi duran siyah mont çok tuttu..
hem beğenene çok oldu, hem de 3-4 sipariş aldım..böylece ben de yaptığım bir şeylerin  gerçekten beğenildiğine ikna oldum:)
Sıcak sıcak tel. ile çekilmiş foto ya bakın siz..

sonra sıra gelecek diğer süprizlere...  

sevgiler....



Hiç yorum yok: