10 Nis 2014

Kediler vol. I


 İlginç bir şekilde kediler dolanıyor bir süredir etrafımda.. sevmesem de...

Kızlar sevsin diye balkonumuza aldığımız minik "mısır" ımızdan sonra geçen gün mısır'ın sepetinde bir süredir mamasını çalan kedi doğum yaptı..
Sonra 4üncü gün yavruları taşıdı.. Bir hafta sonra da yavrularla geri geldi...
Evde olmadığım bir kaç günün sonunda da Mısır ın sepetini işgal sonra ermişti..

Gündemdeki kedilere ise hiç  bir şey demiyorum.. Trafoya giren beni eve de girer.. çok mu!.. :)


Daha önce  bir şeye benzetemediğim, pijama yaparım bari dediğim renkli kedilerden sonra  bu kedili kumaş da şans eseri sepetime girmişti..
Elbise olmaz tunik yapayım bari diye başladığım maceranın sonundaki halimize bakın..
(Bu arada renkli kedilerle tanışmadınız farkındayım..)


Çocuklara, hele de ikizlere aynı kıyafet giydirilmesini pek  sevmem işin aslı..Ama ufak tefek ayrılıklar hem kıyafetin kime olduğunu anlamama yardımcı oluyor, hem de aradaki "ben de kedili elbise giyicem" gibi kavgaların azalmasına yardımcı oluyor..

Tabi neden benim eteğim sallanmıyor, onun eteğinde neden tül var gibi detay sorulara verilecek cevaplar her zaman kıvrılıyor...


Hepimizin kumaşı aynı ama modeli farklı.. En kısa zamanda anlatacağım nasıl diktiğimi...
yanyana fotoğraf çekilince biraz boğucu mu olmuş ne?

Olsun.. çok sevdim bu halimizi....










4 yorum:

Meşgul Anne dedi ki...

Hiç te boğucu olmamış :) Hep beraber çok tatlı olmuşsunuz üstelik :9 Allah sağlık sıhhet versin hep böyle onun eteği dönüyor ,neden benim eteğimin fırfırı tadında olsun kavgaları :)

Öblem dedi ki...

teşekkürler..
sevgiyle..

nurselinatolyesi dedi ki...

Çok güzel olmuş,şeker kızlara da çok yakışmış,tabii sana da.Sevgiler...

Öblem dedi ki...

teşekkürler :)