11 Nis 2014

Kediler vol. II


Siyah beyaz kedilerden çok önce dikmiştim bu kedileri.. Hatta detaylı olmasa da Gökçe nin elbisesi "karma"  postumda da mevcut.
 Güneş'e ve gökçe'ye en kolayından aynı model yapar, eteğindeki tüllerin rengini farklı yaparım diye başlamıştım dikmeye.. kendime kadar bir kumaş çıkmadığı çin de kumaşçıma günlerce geldim gittim.. bir parça daha lazım en azından bir tshirt e  aplike yaparım diyordum.. neyseki bulup ayırmışlar ....
Gelen parçalardan bana tunik  ve Güneş'in kısa gelen elbisesini uzatmak için de uygun malzeme çıkınca  yine üç etekliler çetesi olarak düştük  sokaklara.. Fotoğrafta görünmese de  arkası uzun, önü kısa  bir tunik/ sweat oldu benimki....

Güzel, güneşli bir bahar sabahında Banuş'un evinde..sığacık'ta olmak gibisi yok....

Anneler günü geliyor.. Bu arada bir plan yapmalıyım.. hediye seçeneklerim var mı ki?








Hiç yorum yok: