3 Mar 2010

günaydın. belki de iyi akşamlar.. bilmiyorum..günüm gecem birbirine karışmış gibi şu sıralar.. gündüz daha çok uyuyup geceleri daha çok iş yapma enerjisiyle doluyum..ama enerjimi harcayabilecek formda değilim..kızım ve göbüşüm kocaman oldular çünkü.. bilmiyorum daha ne kadar büyüyebileceğim..  olan biteni hızlıca geçecek olursak, bugünkü menüde prensenimin tahtı, bayatlamış kurabiyelerim, çerçevem ve sanırım bir kaç ıvır zıvır daha var.. kronolojik olmaya çalışalar başlayayım..Önce ananesi prensesine beşik yaptı. Çarşıdan alınan metal aksamlı normal  bir beşik alınır, üzerindeki kılıf acilen çıkartılarak yeni hayatında ne olarak başlayacağını düşünedursun, yeni örtüler dikilir. Bu arada 20 metre tülün sabırla bu hale getirilmiş olmasına ben şaşarım....Sadece ben değil, yakından görenler daha çok şaşar.. (ben çok çok şaşmıyorum çünkü potansiyeli biliyorum)  Ama içindeki pamuk yatak ve yorganı görünce benim de ağzım açık kalmadı değil tabi.. 






Ah benim canım anneciğim diyorum bu kadar fırfırı da görünce tabi ki...sabır güzel bişi tabi ki...Daha annemin çok marifeti var ama fotoları yavaş yavaş çekiyorum..sırayla onlar da bulurlar yerini..

1 yorum:

banuş dedi ki...

hadi bakalım , bekliyoruz yeni sürprizleri.