26 Mar 2010

"O An"

10 marifet sayesinde oradan oraya gezinirken gördüğüm ve çok hoşuma giden bu etkinliğe ben de katılmak istedim. (http://bilgeninhayaldunyasi.blogspot.com/2010/03/cok-sirin-mi-sirin-bir-etkinlik.html)
Geçen sene, çok stresli ve çok zor günler geçirdikten sonra yine zor bir kararla  işten yeni ayrıldığım günlerde çekilmiş bir fotograf bu. Tüm kötü günlerin rehavetini, İzmir'in erken gelen yazında, İzmir'in o güzelim denizinde üzerimden atmak için annemlerin yanına kaçmıştım. Denizin o tazeleyen havasıyla ben de yenilenmiştim. Tekneyle açılmıştık ve ben şu bir parmacık balıkları bizzat kendim olarak tutmuşken, aynen  oracıkta pişirdik..


1 yorum:

Bilges dedi ki...

harikaaa... süper bir 'an' mıs gercekten
ben de bu etkinligin cok güzel cıkaracagını biliyodum.. üzülmüstüm kimse gormedi diye .. sevindim vallaa...

anlarınızın cogalması dilegiyle