24 Mar 2010

yalancı bebek şekeri

Bebek gelmek üzere diyorum ama bir türlü eksiklikler bitmiyor. Daha doğrusu ben fazla mıncıklamaktan vazgeçmediğim için hiç bir şey bir seferde tamamlanamıyor. Bebek şekerlerim için aylar öncesinden  fikir edindim , hazırlık yaptım, çoğunu hazırladım bile. Şeker yerine çikolata isteyen eşim sayesinde bir de çikolatacılarla haşır neşir oldum.. ne çeşit ne değişik bir şey yapsam diye internet ve telefon başında altını üstüne getirdim konunun...
Sonra cimriliğimden ve hasetimden olsa gerek, hastanede çok kişinin ziyaret etmeyeceği düşüncesiyle de,  hastane için ayrı şeker yapmaya karar verdim. Yakınlanda doğum yapan ve püf noktalarını paylaşacak kimse olmadığı ben de gidip yerinde olayı görmediğim için herşeyi varsayımlarla sürdürüyor olmak benim gibi didikleyen biri için hiiiç iyi değil. neyse..konudan fazla sapmazsak, bu keçeleri hazırladım ve sadece hastaneye gidecekler. Arkalarında minik kare magnet var ve bir de çikolata yapıştırılacak. Yaşasın silikon tabancası. Bugün çikolata işini de halletmeyi düşünüyorum. Aslında paketli madlen olsa kare ve ince bu magnetlerin altında daha güzel olur ama bu sefer de "zengin çikolata olsun" diyen eşimin dilinden kurtulamam sanırım. Ben bu kadar uğraşırken kendi ne yapıyor dersiniz? Hadi bilin bakalım :)

Hiç yorum yok: