1 Şub 2011

Aşkımın Meyvesi..

Sevgili 10 marifetçiler sağolsunlar kalpli şirinleri yaptılar / yayınladılar.. e eksik kalırm ıyım hiç?
Sevgililer gününün yaklaştığını bugün anlamış bulundum ve bir şeyler yapma telaşı sardı beni.. Haydi bakalım dediğimde tabi ki saat 22.30 u bulmuştu. Hatta hala bu saatte yazıyorum yazıyorum yazıyorum..
olsun. Bugün yaptım bugün yayınlamalıyım..

 



Elbisemin kumaşı divitinden geçenlerde kızıma bir önlük dikmiştim eğlencelik. Sonra baktım ki güzel iş görüyor bir tane daha yapayım derken, kalpli olsa da olurmu diye... İşte döndü dolaştı fikrim geldi, beni buldu.. İki tane daha var elimde ancak onların etrafına biye geçmek istedim. Bu arada denemelerim sırasında benim bir yazlık elbisem ve bir bluzum heba oldu.. olsun.. Ellerime sağlık.. atmadım, değerlendirdim... Aferim mi bana?

Bu arada bu magnetlerden  da almak isterseniz, buradan ulaşabilirsiniz.Resimdeki önlük  de mevcut.. Yalnız bir tane oluyor zaten ne yaparsam.. Çünkü ikinciyi yapmaya tembelim :)

1 yorum:

Narsistanbul dedi ki...

selam :)

o 10 marifet neye göre yayınlıyor bilmiyorum ki bir sürü enkazı yayınlıyorlar benim güzelim sanatsal çalışmalarımı yayınlamıyorlar, boyunları altlarında kalsın:)