8 Şub 2011

Pamuk..

Sevgili 10marifet izleyenlerinin de bileceği gibi, Nevali, bu arkadaşı hediye etmek istemiş.. Benim amigurumiyle pek aram yok, kendim yapmaya üşeniyorum çok.. .Ama sevimliliğine dayanamadım ve ben de şansımı deyeyeyim bakalım dedim.. Ben öyle çekiliş, kura, kupon falan anlamam.. yazılarımı yazar, kendimce eğlenirim ama  diğer blog yazarlarının hislerini de anlamıyor değilim. Benimki sadece "oooff kim şimdi yazı yazacak, kim şimdi link verecek.. püff..tembelim" durumu...
Gel gelelim olayımıza..
beni bunca kelimeyle meşgul eden bu  sevimli arkadaşa buradan ulaşabilirsiniz..  Mümkün olduğunca ulaşınız zaten.. 
pek sevimli ayol..
Bu arada konuyla ilgisi pek yok ancak, size otobüsten bahsetmiş miydim?
Sonraki yazımda o zaman kesin.. Şimdi fırında balıklara bakmalıyım:)

Hiç yorum yok: