9 Şub 2011

haydi oyuncak dikelim ..

 Bir süredir Feray gibi ben de uzak kaldım yazılardan.. Aslında benim pek boş durduğum söylenemez ancak yazmaya , yayınlamaya pek fırsat bulamadım.. Fikrim geldi çok çok  fena ama henüz  beceremedim..

Kızım baby first de pboo diye ce ee yapan maviş karakteri çok seviyor.. Televizyonu az izlemesine rağmen  bu mavişi gördü mü çıldırıyor, çığlık çığlığa bağırıyor...
Ben de sevgili  sevilimin bence (!) eskiyen  eşofmanını  değerlendirmek istedim.. Ne büyük tesadüftür ...Tam da bu p-boo nun rengi değil mi o ?!
evet evet.. Geliyor oyuncağın bebeğim az sabır:)

Önce kalıp çıkarmak için tv nin sayfasında oyununa girdim, ekran görüntüsü üzerinden kalıp çıkardım.. Sıra geldi kesmeye dikmeye.. Yalnız ben bu işi becerebilecek kıvama gelmemişim henüz.. Biraz daha fikrimin gelmesini beklemeliyim.. Bu arada bu resmi ben masaüstüne kaydettim, gelip gidip gördükçe kızım yine çıldırıyo.. Ay ilk aşk bu mu ki?



   








Haydi oyuncak dikelimm...
  E bi yardım edin de dikelim.....





Ufak tefek problemler var bence.. Fikir verirseniz sevinirim..

1.  Bu arkadaş ne kadar tombik olmalı
2. Suratı biraz küçük mü olmuş ?
3. ben bu küçük parçaları dikiyorum içten.. sonra çevirince pek bi çirkin oluyorlar..şekilleri bozuluyor..  Nasıl olcak o zaman bu iş?



Ayol  bi el atın da kızım sevinsin  ya....


Böceğim büyüdükçe eğlenceli geçmeye başlıyor günler.. Omuzlarıma aldığımda çok eğleniyor..
Foto da azıcık saklamaya çalıştığım vileda sopası da " işi bırak benimle oyna" anından kalma ...Benim evim toparlanır mı?
Bence "CIK"


2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım marifete yorum bıraktım ama bir de burada gevezelik edim dedim:) burada sadece şunu dicem. harika bir fikir oyuncak fikri. ben bayıldım. tavsiyelerimi yazdım marifete:)) bu arada ev dağınıklığından ben de bıktım. ama bir süre en azından çocuklar kendi işlerini görene kadar böyle olacak sanırım:) bi kere de toplu olsa ya evim diye sürekli söylenip gezen biriyim ben de :D

Nuran Özalp dedi ki...

merhaba, bence oyuncağın surat kısmını biraz daha yassı ve kısa yapsanız daha çok benzer. bitince güzel olacak gibi duruyor.