2 Kas 2013

Abiye Elbise


 




Uzunca süren teknik aksaklıklardan sonra çok şükür kavusturana.. 7/24 az geliyor planladıklarımı yapmaya..henüz planladıklarımı yapabilecek kadar evden (işinden) uzak kalamıyorum.. ucundan kıyısından oldugu kadar...
adı üzerinde hobi değil mi :)
İtiraf ediyorum ki su ana kadar ugraştıklarım içinde en uzun soluklusu dikiş oldu..
sıkılır vazgeçerim diye aklımdan bile geçmedi.. belki bir gün işim de olur?


31 Ağıstos da kuzenimin düğünü vardı.. Güneş ve Gökçe ye güzel birer elbise olmalıydı.. Ailede en küçükler.. kız olunca da bir pantolon bir gömlekle kalmıyor tabi ki....

Anneciği tabi ki çalıştı Güneş için....

Daha önce Güneş in okuldaki gösterisi için çoooook para ödemiştim ve bakınca "ben bunu yaparım ki " demiştim..


Düğün  de vesile olunca ben bundan diktim ki...
üstteki elbise okuldan alınan, Ölçsü alınmasına rağmen güneşin içine giremediği elbise.. Etek boyunu kısaltıp Gökçe ye giydirdim... Alttaki da benim diktiğim.. Altına uygun renkli tüy bulamadım koca kemeraltında.. olsun.. Gayet de güzel oldu.. Üstelik rakamsal olarak neredeyse 6 kat daha uygun fiyatlı oldu..

Ellerime sağlık...


Hiç yorum yok: