12 Kas 2013

Oğluş Pijaması

Kardeşimin oğlu olduğunu öğrendiğimde ilk aklımdan geçen şeydi bu pijama...
cıbıklı gaffur pijaması...
üzerie bir atlet ve kolunun altına bir karpuz eşliğinde fotoğraını çekeceğim günü bekliyorum....


Genelde güzel erkan çocuk giyim kalıplarını kullanıyorum..
pijama da olsa, ön arkası aynı kesimli kıyafetleri sevmiyorum.. o yüzden olabildiğince kalıpla çalışıyorum bu tarz kıyafetlerde.. günlük olacaksa idare edebilir ama bence erkek adam pşjaması afilli olmalı...


İsteyen varsa mesaj atabilir..

Sevgiler....

11 yorum:

Mefe dedi ki...

Merhabalar ;

Ben de 2,5 yaşındaki yeğenim için bu pijamadan arıyorum. Ama acil olarak 3 gün içinde elimde olmalı. Doğum günü için. :)
Lütfen merdemefe@gmail hesabına yanıt dönebilirmisiniz?

burangh dedi ki...

merhaba
ben de yeğenim için bundan arıyorum. burakakdik@gmail.com dan dönüş yapabilir misiniz? saygılarımla.

Unknown dedi ki...

Hala dikiyormusunuz bana lazım bundan.

Unknown dedi ki...

Hala dikiyormusunuz bana lazım bundan.

Unknown dedi ki...

Merhaba.. benim bu kumaştan pijama takimina ihtiyacım var .. dikmeye devam ediyorsanız bana dönüş yapar mısınız? Mail adresim : ozelyonca_ist@hotmail.com

Unknown dedi ki...

Merhaba,
Ücret hakkında bilgi verebilir misiniz?
sdyamak@gmail.com
Teşekkürler

Unknown dedi ki...

merhaba

10 yaşında oğlum için istiyorum okul tiyatrosunda giyecek hiç biryerde bulamıyoruz. bize dönüş yapar mısınız? habibesk@yahoo.com

Bebek34 dedi ki...

Merhaba 1 yas altı erkek yiğenim için arıyorum. Dönüş yapabilirmisiniz. sirrus_cb@hotmail.com

Unknown dedi ki...

4-5 yas oglum icin istiyorum nasil siparis vericez. Size zahmet

Unknown dedi ki...

4 yaş için fiyat ne kadar

Adsız dedi ki...

Merhaba 6 yaş işin fiyat alabilirmiyim