3 Kas 2013

Puantiyeli Ceket


Geçen sene bu puantiyeli poları alırken çok beğenmiş hemen kesmeliyim demiştim..


Benim kızlar hala küçük olduğundan ortalıkta dikişle ilgili bir şey bulmamaları için gece  onlar yattıktan sonra çalışıyorum.. o yüzden  gece karanlığında tek ışıkla ne kadar çekilirse o ışıkta yapım aşamaları sıraya giriyor..

(ne karışık bir cümle oldu bu ...)


Neyse işte..sonuçlarını görün bakalım :)


  kalpli yeşil cepler keçeden.. yaka içine ve kol içine de yeşil biye geçtim.. biraz uzun yaptım kolları ,daha uzun süre giysin diye ..ama kıvırınca da çirkin görünmesin....



İsteyen bana mesaj atsın..

Sevgiler...



4 yorum:

Meşgul Anne dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.güle güle kızınız :) Birşey sormak istiyorum. Fermuar diktiğiniz yeri yakından çekebilirmisiniz acaba. Yada bunun için bir tekniğiniz varmı.Ben de polar diktim kapşonlu .Ama fermuar kısmı çok düzgün olmadı maalesef. üzerine kalın biye geçmeme rağmen oras ince kaldı dikilince(ezildi) . Siz nasıl yaptınız fermuarını ?

Öblem dedi ki...

merhaba.. anlatmaya çalışrım.. mail adresinize foto da yollarım..daha kolay nasıl yollarım aklıma gelmiyor şimdi çünkü..mail adresinizi bulamıyorum bu arada...
polarım çok kalın değildi..dişleri kola bakacak şekilde ön yüze yerleştirdim ve düz dikişle diktim. sonra olması gereken şekilde yani dişler ortaya bakacak şekilde katlayıp üzerinden çift iğne ile diktim.. aslında esnerdi başka zaman ama böyle yapınca esnemedi de...
sevgiler..

Mesgul Anne dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mesgul Anne dedi ki...

mail adresim : mesgulanne@gmail.com .buraya gönderebilirseniz çok sevinirim .Teşekkür ederim :) MErakla bekliyorum .