4 Kas 2013

Pembe Polar Elbise

Puantiyeli pembe polar o kadar hoşuma gitmişti ki,  yeni yürümeye başlayan bıdığıma da bir elbise dikiverdim...

Malum, uzun bir süre ara vermiştim blog yazmaya.. o aradaki fotolar telefonla çekildiğinden net değil pek...
içi parça kumaşcıdan aldığım minik çiçekli pamuklu kumaşla astarlandı.. Gayet de güzel oldu...

idare edin artık eski fotoğraflarla..
ne kadar da küçükmüş..
:)


ben bu fotografları düz yükledim ama yan görünüyorlar..
nasıl düzeltildiğini bilen varsa yardım etsin lütfen...



Sevgiler....

5 yorum:

Nilgün Komar dedi ki...

fotoları yan çektiğin için yan görünüyorlar..
fotoları görüntüleme programları pc de bize düzmüş gibi gösterdikleri için yükledikten sonra düz olmadıklarını anlıyoruz..
bunun için bir programda fotoları açıp yeniden kaydet
sonra dene ben genelde böyle yapıyorum..
Sevgiler..

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
iadeyi ziyarete geldim zaten takipçinizim. Elbise ve polar ceket çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Sevgilerle...

annesiningülü dedi ki...

ay yemede yanında yat olmuş bu elbise :D

Derya BIYIK TUNA dedi ki...

elbise çok tatlı olmuş :)
blogunuzu yeni keşfettim izlemeye aldım
sevgiler

Öblem dedi ki...

Derya hanım teşekkürler