8 Kas 2013

Uyku Tulumu Dikmiştim


Artık İzmir de yaşadığımız için kış bize geç geldi, erken gidiyor...
Uzun zamandır da buralara uğrayamadığımdan bu uyku tulumu yayını biraz geç oluyor...

Önce normal bir pijamanın üzerinden kalıp çıkardım.. el göz yordamıyla tabi ki...sonra içine elyaf yerleştirdim.. aslında yorganlama yapsam çok iyi  olacak ama çok üşengecim bu konuda.. makinede elyaf dikmekten de hoşlanmıyorum.. tüyler uçuşunca çok rahatsız oluyorum..

Neyse..
nasıl olduğunu hatırlayamadığım bir şekilde içi penye, dışı polar ve peluş olmak üzere iki uyku tulumu diktim...
ağ kısmını fazlaca aşağıda dikmişim. o yüzden pek güzel gürunmedi ama çok kullanışlı oldu.. çok rahat hareket imkanı sağladığı için şalvar gibi kesmeye devam edicem sanırım bu senekileri...
kızlar çok büyümüşler..
aferim bana iyi bakmışım:)))

Yalnız geçen seneden hatırladığım, astarlama işini pek başarılı yapamamış, işimi epey zorlaştırmıştım..
Bir daha yaparken daha dikkatli olmalıyım...


İsteyen varsa mesaj atmasın, zor geldi dikemem... :))))

Sevgiler....

1 yorum:

annesiningülü dedi ki...

iyi günlerde giysinler canım :D